Bilbarnstol köpt och går in i v. 27

Ja inte långt kvar nu..Det ska bli så spännande vill bra krysta ut henne nu..Vill ha henne hos mig..*ler*

Va i torsdags och köpte en bilbarnstol på babyproffsen i Norrköping, en mycket trevligare och finare butik och trevligare personal, tycker vi iallafall, så dit kommer vi nog fortsätta att åka.. Så det vart en Akta Graco bilbarnstol jätte fin...

image24



Så nu börjar det bli fullt i Lillans rum där allt står sä länge datorn, tv och tv-spel stor bäddsoffa en byrå akvarium coh nu barnvagnen och bilbarnstolen coh en blöjhink..Börjar bli något trångt men det är mysigt man börjar känna att det närmar sig..*ler*

Går ju idag in i vecka 27 det går så snabbt så jag va tvungen och fråga Mogge igår vilken vecka jag går in i dag Tisdag.. Man hinner inte tänka finns så mycket annat nu i mitt huvud..

Bilden nedan på min mage är tagen igår Måndag när jag är i v. 26 alltså 25+6 . . .och idag Tisdag går jag in i v. 27

image26

Kommentarer
Postat av: Anette

Fin mage du har Fia! =)
Urscha, jobbigt med urinvägsinfektion...hoppas det snart går över...
Massor med kramar
Anette

2007-12-11 @ 20:15:27
URL: http://www.cruelcoons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0