Gråter jämt

Nu tror jag att jag håller på att bli galen..Får tårar i ögonen när Mogge säger t.ex att han älskar mig.. Kan inte släppa honom.. vill röra honom hela tiden...När vi ska gå och lägga oss så måste han hålla om mig eller så måste jag röra honom, känna honom nära på nått sätt.. Nått fel är det på mig tror ha :) Blir lite rädd för mig sjäv..hihihi Helt sjuk...Har även börjat gråta till vad som helst böjade få tårar i ögonen till idol förra veckan..hmmm

Kanske är så när man är gravid..vad vet ja!!

Vägde mig idag, det är inte vanligt kan ja lova men är i v. 28 och har bara gått upp 9 kg sammanlagt det är väl inte så farlig, någon som vet?? Tror bara att det nästan är magen som väger för den är stooooor...*ler*

Nu ska jag gå och lägga mig och mysa med min största kärlek...

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0