Nu händer det saker:)

Dagen innan Nyårsafton, könns inte direkt som att det har gått ett helt år sedan redan,,,, Är bjudna till ett par kompisar imorn Fredrik & Annie, ska få god mat och ha det sååå trevligt som det va förra året..Fira nämligen nyår hos dom förra året me fast då i deras bostadsrätt i Ulstämma men nu har dom köpt hus i Ljungsbro så dit bär det av imorrn...Ska bli super trevligt...

Vecka 30 det springer verkligen iväg, 10 veckor kvar, inte länge börjar bli lite små stressad för jag vet hur snabbt dessa 30 veckor har gott och 10 veckor lär väll springa iväg kan ja tänka mig.. Har hittills gått upp 9 kg inte så speciellt mycket tycker ja,,,

Har nu i mellan dagarna rensat ut och gjort i ordning bebbens rum, blev så fint, Lite tomt än så länge men ska dit ett bord och två stolar me och sen en liten bebbe me... : ) Lääääääängtar verligen nu.. vill ha henne i min famn och bara pussa och titta på henne..


image32

Tack, snälla pappa och Gun för skötbordet och tillbehören till det!!!!!!!

image33


Har idag fått en babysitter av mormor, jätte fin är den,,Ett jätte tack till min mamma för det...

image34


Hon har oxå fått ett babygym av sin mamma och pappa... :)

image35


Tack hela min familj för alla saker vi fick till Tuwa under julen hon kommer antagligen bli lite bortskämd...Hon hade egna paket under granen fick ett par jätte fina  Nike skor av min bror " blivande morbror" Tack!!!!

Nu har vi nog allt förutom spjälsängsskydd, täcke till spjälsäng och vagen.. Men det är ju 2 månader kvar så vi hinner nog, eller vad tror ni?? :)

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA.....

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Gott Nytt År!

2007-12-30 @ 18:55:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Lalisen

Vad härligt att få i ordning på allt! :) Ser fint ut!

2008-01-07 @ 23:27:16
URL: http://lalisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0