V.22

Ja v. 22 redan tiden springer iväg..*ler*

Va i Tisdags hos Barnmorskan på kontroll och lyssna på hjärtat..Man hörde inte bebebns hjärt slag jätte tydligt denna gång men det vi hörde så lät det jätte bra sa hon så det känndes toppen skönt..

Skulle nu börja äta järn tabletter inte varje dag mne varannan dag tyckte min barnmorska så bara att lyda..

Nu har h*n börjat sparka ordentligt där inne känns jätte mysigt och skönt..

Ska på nästa kontroll hos barnmorska den 21/11 på min födelse dag och då ska vi ta blodprover och även lyssna på hjärtat.. Längtar..

Pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0