11/10-07

Va idag på Kvinno hälsan på kontroll ang min foglossning och att jag tidigare har haft en ytlig blodpropp och att det går i släkten..Men tack vare att min blodpropp som jag hade 2001 va ytlig så är jag inte i så högrisk att få det igen under graviditeten och det va ju skönt att höra kan ja lova för om jag hade vart i hög risk för det så hade jag behövt att ta sprutor på min själv dagligen och det vill jag inte så sprut rädd som jag är.. :D

Ang foglossningen så ska ja ta det lugnt ska på sjukgymnastik och se om det blir bättre så den första gången till sjukgymnasten blir den 24/10-07..Tror att det kommer att bli riktigt skönt..För nu när jag har så ont så vet jag inte riktigt vad ja ska ta mig till vill bara gråta..Så hoppas på att få hjälp med det..

Annars har denna dag vart lugn både för mig och bebben i magen h*n har inte rört på sig så mycket idag men ska aldrig säga aldrig det kommer ikväll..Går bara runt coh längtar tills h*n rör sig igen när det har gått ett tag sen han gjorde det sist..

Ja ja nu ska ja gå ut och göra lite mat tills karls kommer hem..

Pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0