Vecka 17

Ja, nu är jag redan i vecka 17 det har gått så fort tycker inte att det va länge sedan jag fick reda på att jag va gravid och då va jag i vecka 6..man hinner knappt tänka tiden bara springer iväg..Det jag hinner tänka på är iallfalla att magen växer så det knakar, jag vet inte så mycket men den verkar vara lite stor för att bara va i vecka 17 men jag har kollat så det bara är en bebbe som ligger och växer där inne :)



I söndags den 23/9 så fyllde Pappa år 42 år han börjar komma upp mot åren han me ..nää bara skämtar han är en ung pappa och det är jag glad för att jag har..Men då iallafall så va vi på Ikea och skulle köpa en present och plötsligt så känns det som om att det är nån som rör sig i magen det hände två gånger under den dagen, jag hoppas att det va bebben.Man vet ju inte riktigt hur det känns när bebben rör på sig eller sparkar för första gången när man är försföderska..Men är det nån som vet så svara,, *ler*





Kommentarer
Postat av: Gina

Jag tror att det kan ha varit bebisen du kände! För mig kändes det nästan som fjärilsvingar som slog mot magen försiktigt :)
Underbart när man känner de första sparkarna! Då dröjer det nog inte länge innan du ser sparkarna också!!

2007-09-26 @ 16:32:56
URL: http://ginaomartin.blogg.se
Postat av: :O kusin :D

bajS xD

2007-12-10 @ 15:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0