En liten lista, för skoj skull


Tog den här från lovisas blogg



Namn: Sofia Kristina Magdalena Kjellberg
Födelsedag: 21 November
Födelseår: 1985
Hemstad: Linköping
Ögonfärg: Havsblå
Hårfärg: Mörkbrunt
Längd: 1.75
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovanor: Svär mycket
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 39-40
Är dina föräldrar skilda: Japp
Skor idag: Gympadojor,Högklackat
Svagheter: Dåligt självförtroende
Rädslor: Att nåt ska hända min dotter
Mål för året: Att min dotter ska bli lycklig och hålla ihop mitt förhållande,man har ju hört att det brukar brista när man har småbarn..
Mest använda fras på msn: Hallå
Det första du tänker på när du vaknar: hmm
Bästa kännetecken: Tjurskalle

Favorit;

Färg : Brun
Mat: Söndags stek
Sport: Fotboll
Djur: Katt
Glass: Magnum
Affär: Ingen särskild
Sallad: Kycklingsallad
Skådespelare: Mark Wahlberg
Låt: Det ärdu av Shirley Clamp
Nummer: 6
Årstid: sommar
Parfym: Armani- city glam, Gucci, Nya Boss
Kroppsdel på motsatta könet : Ryggar och magar

Vänner & Livet;

Vad vill du bli när du blir stor:  Lycklig
Hur vill du dö: Lycklig och älskad
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen tror jag, inte vad ja kommer på
Vem är mest högljudd: hmmm ja ni..
Vem får dig mest att skratta: Min sambo
Vem är blygast: riktiga kompisar är väl inte blyga för en längre..?
När grät du mest: Jag gråter så fort mkin dotter gråter just nu!!
Bästa känslan: Kär och när min dotter ler
Värsta känslan: Ångest, besvikelse,rädd
Vart vill du bo i framtiden: I ett stort hus vid vattnet...
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Min kroppsbyggnad
Hur länge tror du att du kommer leva: Hoppas att ja kommer leva länge om jag är frisk

Har du någonsin;
Varit kär: aaaa
Moonat nån: nej
Blivit dissad: mmm det har ja!!
Rymt hemifrån: Japp där ja va 14
Föreställt dig ditt ragg naken: mm det tror ja säkert att jag gjort,om ja känner mig själv
Skolkat: mmm tyvärr..
Tänkt på självmord: mmm.... :(
Sovit utomhus: Japp, många gånger
Gråtit i skolan: japp
Velat bli modell: Ja det har väl alla gjort, eller??
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: jodå, det finns en del... *ler*
Sett en död människa: Japp..usch!!
Druckit alkohol: mmm
Använt droger: NEJ! Skulle inte komma på tanken!!!
Ätit sushi: nej och kommer aldrig göra. Gillar inte fisk
Varit på scen: Japp
Snattat: mmm tyvärr..!!
Retats: mm
Blivit nerslagen: Nää det har ja inte!!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vann den i en tävling, kan
inte heller sånt, men gå in på http://jyees89.blogg.se/ och fråga henne, det var hon som gjorde min :D

2008-04-05 @ 23:14:40
URL: http://cherribomb.blogg.se
Postat av: Elin

Får jag at listan av dig förresten?

2008-04-05 @ 23:16:40
URL: http://cherribomb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0