Rädsla...

Ja nu sitter ja här på golvet med datorn i knät och har precis varavat ner efter sådan enorm rädsla.. Usch..

Det va så att Vi ( ja & Mogge) satt och titade på dop filemn och Tuwis vaknade som hon gör ibland när hon tappat nappen eller rullat över till rygg.. Men jag gick in och och låg på mage men ville till sidan, och kom till sidan men fastna med armen på sätt, det bara small, jag fick panik tog upp henne tack vare att hon började gall skrika så ja trodde det värsta som vanligt.. Var livrädd och började gråta förtvivlat...Ropade på Mogge och ta vad som hänt.. Ja trodde att armen hade gått ur led.. Men det hade den inte som tur va mogge kände och klämde på den men hon reagerade inte på nåå.. det va ingrt allvarligt som tur va.. Men jag va sååååå himla rädd ja va tvungen att gå ut och få lite frisk luft ja bara skakade.. kändes som det va mitt fel att jag inte hjälpte henne över till sidan.. Så hon då fastade med armen.. Usch det va sååå otäckt.. Och vart nog mer rädd av mig och min rädsla.. Men vad gör man inte.. Men jag vet så väl att jag ska ta det lugnt och inte stressa upp mig, inte gråta eller bli hysterisk.. Men det är så svårt jag blir sååå himla rädd.. Ärså rädd om henne..!!! Tack gode gud att Mogge fanns hemma nu. Det är skillnad när ja är själv hemma när hon har rammlat när hon sitter eller nått liknade då hanterar jag det bättre, blir inte hysterisk, rädd blir man ju alltif när sitt barn slår sig hjärtat klappar lite snabbare.. Men  nu sover hon igen , men det tog tid innan hon ville/kunde somna om... Mammas lilla skatt..

Åååå vad jag älskar denna lilla varelse.. Det är verkligen hon som lyser upp min tillvaro, hon som får mig att vilja gå upp på morgonen med ett leénde på läpparna, Hon som gör mig Lycklig!!!!


Din sång snutta



Två människor möts nånstans
För att leva ett liv ihop
En längtande dröm blir sann
Man vänjer sig vid varann
Och livet får en början på nytt


Och då ser man ingen ände
För det händer ju till slut
Det vackraste två människor kan ge


Och det är du vårt liv, vår kärlek
Ja, det är du som blommar upp för oss idag
Vi ser våra egna liv i dig i din närhet
Skapat från något äkta
För svaret på vår kärlek finns hos dig


Den känslan är allt för oss
Att finnas till för dig
Och nu står vi här idag
För att aldrig glömma av
Att livet fick ny mening när du kom


Och nu ser vi ingen ände
För det hände ju till slut
Det vackraste två människor kan ge


Och det är du vårt liv, vår kärlek
Ja, det är du som blommar upp för oss idag
Vi ser våra egna liv i dig i din närhet
Skapat från något äkta
För svaret på vår kärlek finns hos dig


Och nu ser vi ingen ände
För det hände ju till slut
Det vackraste två människor kan ge


Och det är du vårt liv, vår kärlek
Ja, det är du som blommar upp för oss idag
Vi ser våra egna liv i dig i din närhet
Skapat från något äkta
För svaret på vår kärlek finns hos dig


Skapat från något äkta
Ja, svaret på vår kärlek finns hos dig


http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA&hl=sv








Det vackraste som finns för mig
Tuwa Kristina
Behrendtz





En väldigt trött sessa, uppe på övertid för länge sedan..
Men vad gör man inte för att få umgås
med Nettan & Annie som sitter bakar en kompis till mig... :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0