Sååååå trött

mm är så himla trött sitter på golvet och halv sover... Denna natt har inte vart roligt... Har vart lite halv jobbigt dom två tidigare nätterna me men denna va förskräklig... Usch... Tuwis vaknar var 5:e min vi tog över henne till våran säng efter mycket om och men somnade kanske i 40-45 min men sedan så vaknade hon och ville inte somna som mellan kl. 02.00-04.00 .. Hon skrek, grät, va helt förtvivlad visste inte riktigt vad det va, varför vad vi skulle göra.. Man såg ju ändå hur trött hon va för hon kunde ju knappt hålla ögonen öppna... Vi prövade att gå upp en sväng, byta blöja prata lite men inget hjälpte ocj va lika förtvivlad iaf.. Mogge la efter då 2 h henne tillbaka i sn egen säng och då somnade hon men inte djupt men vaknade kanske en gång i kvarten.. Sov iaf 4 h då och sedan gick vi upp.. Ska nu lägga henne en sväng..

Bye så länge

Kommentarer
Postat av: Frida och Pricken

Fy vad jobbigt ni har det, tycker synd om er. Har ni läst nåt om sova-hela-natten-kuren som jag pratade om? Fast det kanske inte går om hon är så hysteriskt ledsen och vaknar så ofta?

2008-12-19 @ 19:37:27
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com/
Postat av: Sofia

ja vi har läst om den och nu funkar det att vi bara lägger henne med välling och sedan går ut hon somnar av sig själv.. jätte skönt,, sparar mycket kraft.. Men hon har ju sådan hosta sedan augusti i 4 månader och den släpper inte och nu snorig igen...Men men ska ringa bvc så fort ja kan och höra.. Kram

2008-12-20 @ 11:39:01
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0