Saknaden är stor

I måndags morse den 18/2 så fick vi ett väldigt tragiskt telefonsamtal av Mogges pappa.. Siv mogges farmor hade gott bort..
Trodde inte jag hörde rätt när han kom in sovrummet igen men tårarna i ögonen och i rösten..
Helt plötsligt så stannade hela världen upp känndes det som..
Det vart en helt konstig dag,vi bra grät och grät...
Dom säger ju det att föds det en så går en annan i släkten bort.. och jag börjar verkligen tro på det...
Men hoppas verkligen att lilla farmor får det bra uppe i himlen med sin man och syskon..
Vi älskar dig massor farmor Siv saknaden är stor....
 Vet hur mycket du ville träffa lilla Tuwa du va så glad åt att det skulle bli en liten tjeja tack vara att du själv inte hade fått nån tjej.. Men vi tänker på dig Massor..



image51

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej kul å hitta till din blogg:)

Jag tror med på att dör en så föds en annan. Mormor dog exakt en månad innan William, syrrans äldsta, föddes. Så jag tror hon lever vidare i honom:) han är så jävla lillgammal så det måste va så:P

Hade bra å hoppas allt går bra nu utan för mycket ont:D kram Lovisa

2008-02-27 @ 16:12:32
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0