V.39

Ja vecka 39 gick jag in i i tisdags helt otroligt känns som det va igår jag tog testen och fick se plusset men 39 veckor sedan det är lååååång tid...
Men det känns skönt att det snart  är över, kommer inte ihåg hur det va att inte va gravid, hur känns det?? Att inte ha ont (av foglossningen) att inte va kissnödig hela tiden, att sova på mage som ja älskar,va smidigt under sexet..!!!! hihihihi komma i  normala kläder som inte är mamma kläder, vill kunna ha mina fornarina jeans som ja köpte i somras har hunnit använda dom typ 3 gånger eller nått...Bara lääääängtar just nu att få krysta ut denna lilla donnan jag har i magen..
Här om natten/kvällen så hade hon ett riktigt gympa pass i magen, känner verkligen nu hur trångt hon har det där inne, kan inte va lätt snuttan min..
Hon sparka sådant att jag nästan fick tårar i ögonen, gjorde fruktansvart ont,,, Man såg på hela magen den nästan glänste så ut dragen vart den..Men bara låte henne hålla på så länge hon vill, kan inte göra så mycket.Hon lyssnar inte direkt på sin mamma... *ler*
Men så länge hon mår bra och är frisk så får hon hålla på, det är det viktigaste för mig och Mogge... :)

Får se om hon vill komma ut till mamma och pappa snart eller om jag kommer gå över tiden (hoppas inte) . . .

Så här ligger hon nu...

image53

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas hon kommer snart då :D

2008-03-02 @ 21:21:52
URL: http://cherribomb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0