v.33

Ja tiden går saktare och saktare inget skoj... Vill ju så gärna att det ska gå lika fort som resten av tiden har gjort..Men icke.. :( men men 10 mars kommer väl så småningom den me..

Va hos barnmorskan i Tisdags mätte min magen den va 30 cm ligger precis på kurvan lyssnade på hennes hjärtljud dom hade sjunkit lite men inget att oroa sig för så det lår på 136 slag/ min.. Pratade oxå men henne om att jag har sån smärta i magen och har gått ner i underlivet.. Hon sa att det är  min foglossning som har blivit värre har ju jätte svårt att komma upp ur säöngen på nätterna när ja måste på toa så får väcka mogge så han får hjälpa mig eller när jag har sutit länge i soffan eller bilen så har jag svårt att gå och komma upp..Men det är inte så lång kvar ju så ja ska nog överleva... *ler*

Har nu börjat köpa på mig små saker skriver lisan ja köpt nedan och snälla hjälp mig om det är nått ja glömt:

Spjälsäng
Spjälsängsskydd
sängkläder
kudde + täcke
snuttefiltar  3 st
täcke + kudde till vagnen
vagn
babysitter
babygym
skötbord
skötbädd
spyhandukar
plastad froté
babyolja
badhanduk med luva.
våtservetter
tvättlappar
napp 1 st
nappflaskar 2 st
overall 1 st i stl 50
3 par byxor
3 par body
tossar
mössor
en vanlig tröja
3 st pyjamas
4 par strumpor
1 st mysdress
en massa kläder i stl 56 - 68
blöjor
puder
salva till stjärten
stor filt
badbalja


Ja tror det va allt jag köpt hittills men vet att det är saker ja glömt.. som jag ska köpa som typ bröstpump, amningsbh,amningsinlägg till bh och lite små saker,,

Men kommer ni på nått som är viktigt så lämna en komentar är ni snälla är sååå mycket att tänka på,,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0