BVC och Ekängen

Ja idag började dagen med ett BVC besök har nu inte vart på en månad och herregud vad hon har vuxit...
Hon väger nu 7960 gram och va 64 cm lång nästan gått upp 1 kg och växt 4 cm på längden på en månad, hon växer så det knakar..Så ni som inte har sett henne på länge kommer få en chock om ni ser henne... =) hihihi en stor och bastant tjej.. hihihi precis som det ska va.. Men hon va inte överviktigt eller nått liknande sa BVC iaf hon följer sin kuva jätte bra... Så det tycker vi om... hihihihi

Sen så tog vi en kortis på stan vi skulle hitta en top till Tuwis som hon ska ha på dopet men hittade ingen tyvärr och då tog vi en lång promenad hem i den sköna sommar solen..Väl hemma så sov Tuwis och jag ringde och beställde smörgåstårta till dopet och sen ringde Gun och frågade om jag och Tuwa ville komma ut till dom så då kom gun och hämtade oss...
Så eftermiddagen eller från lunch och framåt tillbringade vi i Ekängen med pappa och Gun så mysigt så.. Tuwa fick göra massa skoj sitta på min gamla trehjuling och det tyckte hon va skit skoj sen så satte vi henne i en stor kruka och där satt hon och skratta och tittade runt.
Och pappa/morfar började äta Kiwi coh Tuwa tittade få enormt mycket på honom då så hon fick smaka och hon älskade det... hihihi varje gång pappa tog en tugga själv så skrek hon... hihihi sååå söt...

Näää nu tillbaka till packandet... usch va tråkigt..

Lite bilder från dagen:






Kommentarer
Postat av: Frida

Selma har också nyss upptäckt kiwi och hon älskar det, liksom Tuwa!



Har också gått och skaffat mig en blogg förresten, läs och kommentera gärna! fridaochpricken.blogspot.com/

2008-07-22 @ 23:50:43
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0