Pool

Ja idag va vi ute i Ekängen igen hos pappa och Gun, dom kom och hämtade oss mig och Tuwa i stan, ingen rolig dag att gå på stan på kan ja lova,, vilken värme.. *ler*

Pappa och gun har köpt en pool till Tuwis som hon ska ha där. en jätte söt och cool pool en svamp.. =) hiihi
Runt om den så sitter det små svampar som man kan ta bort och leka med och på dom gula stammarna sitter det saker med man kan leka med.. Tuwis prov satt inne först och tyckte det va skit skoj.. hihi sen så badade vi och hon älskde det verkligen.. hihihi  va såå skoj att se henne så lycklig... det gör verkligen dagen.. *ler* Tack pappa och Gun för den fna presenten till Tuwis hon tyckte den va jätte skoj... *ler*

Näää nu får ja ta tag i packandet sista helgen i stan ååå v skönt.. *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0