Mammas duktiga tjeja

Ja, helgen sprang förbi som vnligt även att det va en lång helg, fast inte för mn karl utan han fick jobba llt i fredags på röd dag fast det gör inget,, Pengarna är så välkomna så... *ler*

Va oxå i helgen och firade Milla som tog Examen nu är hon är färdig lärare...Efter fyra år av plugg och nu drar hon till Stockholm oxå.. hmmm kommer sakna dig tjejen... :) Men vi kommer och hälsar på.. *ler*

Hjälpte även pappa och Gun i helgen att måla huset...Nästan klart.. *ler* Inflytt förhoppningsvis om 2 veckor till midsommarhelgen.. Vi håller tummarna.. Lääängtar!!!! IHIHIHI Kommer bli super skoj..

I söndags så packade vi en korg med lite skinka,potatis sallad,vindruvor och massa annat gott och tog bilen och åkte till Hovden...Va såå mysigt och äta vid sjön o mysa lite med mina 2 älsklingar, Mogge & Tuwis!! En perfekt avslutning på helgen!!!

Igår den 9/6-08 så hände det nått otroligt roligt.. Tuwis greppade sakerna "nallen" på lekbågen i babysittern för första gången.. Hon greppade den men båda händerna och förde den till munnen.. Jag satt i soffan och såg det och sprang ut till köket för att hämta kameran så inte Mogge skulle missa det.. SÅ jag fick det på film och på kort..
M A M M A S   D U K T I G A   T J E J A !!!!
Hihihi vad det händer saker varje dag med Tuwis.. Hon blir stadigare och stadigare.. Börjar ställa sig upp nu med med hjälp av att hålla i våra fingrar... Herregud man hinner knappt med, det går få fort kan ja lova..

Tuwis greppar nallen i babysittern för första gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0