Tuwis 3 Månader

åååååååå 3 månader... Herregud vad tiden springer... Mammas tjej är stor nu... *ler* 3 månader sedan jag låg och krystade uppe på BB känns som det är 3 veckor sedan... läääängar tillbaka så himla mycket... Den känslan, när man ligger där och man ska få träffa sitt barn för första gången, man vet inte hur h*n ser ut vad det är för en person och helt plöstligt är h*n ute och ligger på ens bröst och skriker.De bästa som någonsin kan hända i sitt liv.. Man är så stolt, lycklig och man älskar den nya lilla livet så enormt mycket redan...
Hoppas på att få göra om det SNART!!!! Hi Hi Hi Hi . . . . .


Ja vad kan hon nu:

* Hon geppar saker
* Stoppar allt i munnen
*Ställer sig upp från liggande läge men hjälp av att hålla i ens fingrar
* Skrattar jätte högt
*Sover i egen säng och sover hela nätter ( iof sova hela nätter har hon gjort sedan hon va 2 månader)



Snart vänder hon väl på sig från rygg till mage för allt går så fort, man hinner knappt med..Men de tär såå skoj..!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0