BVC

Ja idag va vi på BVC va två veckor sedan.. låång tid.. och ja visste att Tuwis har vuxit massor och gått upp i vikt det känns när man bär på henne..Men jag trodde inte att hon hade gått så här mycket..

Nu väger hon 5760 gram och är 59 lång...En riktig liten tjockis.. *ler* men hon är såååå underbart go.. Mammas prinsessa...

Caroline våran BVC sköterska eller vad man ska säga tittade på Tuwis och la märke direkt att hon hade prickar och va röd flammig på huden och det har hon vart lite från och till men inget vi har reagerat på så tackvare att det har försvunnit och sen kommit tillbaka,bara trott att det har vart värme utslag eller liknande...
Men det är det troligen inte.. Hon ville att ja ska sluta äta mjölk produkter, då allt som har mjölk i sig...Så det kommer bli lite mer omställning här hemma.. Få inte ata nått med mjölk i.. hmmm svårt..men men jag gör allt för min dotter bara hon mår bra...


image74
Mammas lilla solstråle!!!!


Kommentarer
Postat av: Frida och Pricken

Då kan du ju äta kladdkaka dagarna i ända för den innehåller ingen mjölk, bra va?! ;-)

2008-05-14 @ 15:59:51
Postat av: MissyElliot

Underbara bilder på en liten söting!
:-)

2008-05-17 @ 22:28:46
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0