Första advent

åå redan första advent... va mysigt...

Igår vart det en sen lördag för första gången på länge... Vi va och hälsade på ett par kompisar i Ljungsbro Annie och Fredrik som ska ha en liten bebis i Maj... Sååå mysigt..!! Är så himla glad för deras skull...
Så där va vi tillbringade vi våran lördag kväll fram till kl va 21.00 ca iaf sen åkte vi till Max och åt alla va vrålhungriga.. mmmm va gott...*ler* Sen hem och släng lill sessan i säng... vid 23.00 fick vi henne att somna så hon gick på övertid.. hhihi men vadå nångån är det inte så farligt!!

Idag så blir det att gå på Julmarken i Gamla Linköpng med Pappa & Gun lite små mys... Men synd att det inte är nån snö på backen som det va när man själv va liten och pappa & Gun tog med oss på denna marken, då får mna lite mer julkänsla.. Men men det är ju Sverige vi bor i så vi får inte förvänta oss för mycket av vintern....eller hur??

Näää nu ska ja klä på min lilla sessa och även mig själv så vi kommer iväg nån gång för i kväll så ska ja göra en julskinka har ja tänkt...

Så ha en underbar första advent



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har utmanat dig i min blogg, gå in och kika vet ja'!

2008-11-30 @ 22:37:52
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0