Shopping

Japp det är vad denna dag har bestått utav, kände att det är dax att inhandla lite julklappar.. Annars blir det som vanligt dagen innan,,, Och det känns inte så bra...

SÅ idag for vi runt som aldrig förr och det vart en hel del julklappar, men bara till Tuwis,,, Då det vart lite av varje,, Va inne på Toysrus och vi handlade en del men jag hittade massa saker som jag ville ha till Tuwis, men tog det som vi hade bestämmt oss för får se om vi kanske åker tillbaka och köper resten me... Sådant som märks....
Antagligen kommer vi väl skämma bort henne med julklappar, för redan har hon 12 st i garderoben...

Men vad vi verkligen Önskar oss av släkt är:

* Fischer Price Laugt & Learn Puppy
* Lära gå vagn
* Aktivitets saker till Bilen
* Addidas Skor
* Mammut bord + stolar + pall

Jag längtar verkligen till Jul nu,, vill sätta upp julgardiner och julpyssla... Ska bli så mysigt!!!!

Näää nu gnäller min man på mig att han är en riktig bloggänkling,,, är det verkligen så???

Så bästa att umgås lite med min ÄLSKADE familj som betyder allt för mig,, Vad skulle ja göra utan er!!!! ???

Ha en toppen Lördag allihoppa..

P&K


Kommentarer
Postat av: Jennnie

Åhh det är ju så kul och mysigt att handla julklappar! Speciellt till dom små=)

Måste ta o ses snart igen.. eller va säger du;)

Kram!

2008-11-08 @ 21:27:18
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag längtar också efter julgardiner och pynt, kommer antagligen sätta upp allt, julgran och hela klabbet redan till första advent! Ser fram emot denna julen extra mycket, undrar varför? ;-P

2008-11-08 @ 21:42:42
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jennie: Ja det tycker jag verkligen vi ska göra... Skulle va toppen skoj!! Ja visst är det.. men det som är svårt är ju att inte handla för mycket!!! ler

2008-11-08 @ 21:52:45
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Sofia

Frida: mmm julen är såå mysig,,, känns verkligen samma här, skulle vilja sätta upp allt nu!!! hihi.. Ja denna jul komemr bli sååå skoj...Va bra så skoj och få skriva på klapparna God Jul Tuwis önska Mamma & Pappa... Vilken känsla!!!

2008-11-08 @ 21:54:08
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0