Träningsvärk... ??

Hmmmm lite besviken på mig själv, körde ja tillräckligt hårt igår på träningen??? Hade verkligen hoppats på att ha en sådan jävla träningsvärk idag, men icke,, Bara lite känner ja av i vaderna...Men inget annat, så lite besviken är jag..
Hade ju tänkt ta ett träningpass idag me själv, mne hinner tyvärr inte det.,.Vaknade lite väl sent i dag igen.. Min dotter vill inte sova om nätterna...
Ska nu kl12.00 åka och tvätta bilen inför besikningen kl 14.00 sen ska vi hämta korten på Tuwis hos fotofolket och sdan kl 17.00 så ska vi bort...
Ska kanske där imellan hjälpa mogges bror me, vi får se om han ringer..,

Och idag så kände vi och såg Tuwas ANDRA tand i överkäket, så nu har hon en i under käken och en rakt över den i överkäken... Lilla snuttan.. Det går fort.. Men brukar dom inte få 2 st i underkäken först?? Eller det kanske är olika...

Ja vad helgen annars bjuder på är inte mycket, ska julpyssla lite satte upp julgardiner och julstjärnorna i köket igår nu är det resten av lgh me.. Men det är mysigt dricka lite glögg me... Mmmm gott..

Och ikväll är det ju me IDOL... Jippi.. Hoppas nu att JOHAN åker ut... Eller vad säger ni??
och imorgon lördag Stjärnor på Is.. Även är jag tycker att programmet är lite halv tråkigt och dåligt så känner ja att jag måste se det, konstigt eller hur??

Och stackars Mogge nu har han gått och haltat i 1 vecka,,, Det är kanske lite bättre men det är  ju inte bra.. HAn har svårt att bära Tuwa och så fort han sitter stilla så blir knät sååå stelt..Köra bil fgår bra bra lite krångligt när han ska ta sig in och ut.. Men hoppas att det blir bra snart...

Näää ska väl försöka se om ja kan klä på min lilla sessa lite kläder och sedan packa in allt i bilen..


Ha en underbar Fredag..

Pössar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter det inte -tränings värk?? ;)

2008-12-07 @ 17:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0