Valla

Japp idag så tillbringade vi eftermiddagen i Valla... Kände att även att det är svin kallt ute så är det skönt och nyttigt för Tuwa att få va ute så fick packade in i bilen och begav oss till valla som sagt!!

När vi precis kom fram så såg vi hästar,, åå trodde Tuwa skulle bli lite rädd för hon är det för vissa hundar, men icke för hästar.. hihihih Hon tyckte det va skit skoj!!! Hon vart inte ens rädd när häsan sniffa på henne, mammas modiga tjeja,, Det är bara jag som är lite larvig, jag är väldigt stor respekt mot hästar!! Men även jag klappade.. hhihi

Sen tog vi en promenad, såå skönt och gick för bi dammen dom har med massa fåglar i, de va gräs änder och gäss!!!
Gässen va ju helt galna.. hihihih bet efter oss, och Mogge satte fram jack ärmen och den högg i jackan.. ahahhaha Men Tuwa tyckte det va skoj!!!! *ler* Det va en skön och mysig eftermiddag.

Så nu blir det att göra lite mat och sedan är det TV från 20.00 men Äntligen Hemma till kl 22.00 med Desperate Housewifes.

Pöss på er








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0