Fredag.... ÄNTLIGEN

Nu har min älskling precis kommir hem, va skönt..!!! *ler*
Han har vart i Norrköping i kväll på taklagsfest med jobbet på vildmarkshotellet han har jobbat där med det nya spat som har blivt.. Så då vart dom bjudna på bad och mat och lite öl så då åkte dom tre på firman som vart där och jobbat redan på eftermiddagen och kom hem runt 22.00 väldigt tidigt, men det hade tydligen vart lite fulla personer där... *ler*

Men medans dom va där så kom min mamma förbi och höll mig och Tuwa sällskap.. Så eftermiddagen började med ett besök i lekparken där vi gungade och Tuwa gungade för första gången helt själv,,,!!! Hon tyckte det va skit skoj.. och så åkte mamma/mormor rutchkana med Tuwa hihihihihi roligt roligt.. :D Blir så roligt nu när hon blir äldre man kan leka på ett helt annat sätt... hihihihihi
Sen så gick vi till pizzan och tog en kebbab pizza mmm va gott.. Synda ibland måste man hihihihi.Efter en god middag så vart det en låååååång promenad hem.. På med tv4 och titta på Idol... Åååååå hur faaan röstar svenska folket,, Jenny hur faaan kunde hon åka ut??? NÅN SOM HÅLLER ME????

Tuwa har blirvit såå himla trälig och söva, vill inte sova utan att ligga hos mig/mamma... Mysigt men hon måste ju klara av att somna själv me,vet inte hur ja ska göra...!!! Men kanske bara en sak hon har fått för sig ett tag nu, vi får se!!!

Nää ska nu va lite social dom klagar på mig här i bakrunden...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0