Helgen sprang förbi

Japp en helg över till.. och jag lika seg som vanligt att skriva.. Men helgen har vart lugnt och sååå skön
I lördags så va vi bjudna till Fia, Mange & Ellioth vid 18.00 på lite mys..Innan det så tog vi en lååång promenad till ÖoB och på vägen så fanns det båda kossor (tjurar) och bäää ( får) och så på hemvägen så skulle Mogge promt mata kossorna och det gjorde han men kossorna va inte lika intresserade utav gräset som Mogge sträkte fram.. Han lockade på dom på alla sätt och jag stod och as garvade brevid.. hahahahahahahah
Och fåren va inget skoj dom vara åt o slappade... hahahahahahahaha

Sen hem och snabbt laga lite mat och sedan slocknade vi alla tre på sängen så vi vart lite försenade til Fia och gänget,, Men det va skoj och väl komma dit,, Tuwa & Ellioth har skoj tillsammans.. Dom är ju jämn gammla så, bara 10 dagar som skiljer.

Mange skulle ut så Jonas Person komför bi och drack lite men honom, det va inte igår man träffade honom så de va oxå skit skoj!!! *ler*

Tack för en toppen lördag..

Lite bilder från helgen kommer nedan..


Mogge matar kossan


"Snälla kossan kom då..."


Bää


Tuwa super glad när kameran kommer fram

 
Tuwa & Ellioth

En bild från i Onsdags när vi va i lekparken och Tuwa somna på gunghästen
Hahahaahah gullunge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0