Stackars Tuwis

Igår kvll började det med att jag skulle söva henne och hon somna som vanligt i min famn, men helt plösligt så började hon skricka och gråta högt och ville inte sluta, det som hjälpte va att gå ut på balkongen och få frisk luft, hon är väldigt snorig och har massa slem i halsen som bra rinner...
Hon bara gråter och gråter, lider så enormt med henne, men iaf så igår kväll vid 21.00 så gick vi ut och gick en promenad med henne så hon skulle få va ute, hon somnade direkt när vi kom ut men efter ett tag så vaknade hon igen och skrek och grät.Vi va så hjälplösa, viste inte riktigt vad vi skulle göra men vi tog oss hem iaf.Försökte suga rent den lilla näsan men det av inte lätt, hon tillåter inte det!
Fick lägga oss i våran säng med Tuwa imellan oss och höja upp hennes huvud, hon kröp bra längre och längre upp på mig..Men hon somnade till slut..
Kl: 04.40 vaknade hon igen och bra grät och grät och skrek om vart annat kände då att hon va jätte varm så tog av henne bodyn och hämtade panodil och termometer, och som jag misstänkte så har hon feber..  =( Inget skoj.. Man ser verkligen att hon lider..!! Usch!!

Hon somnade sedan om igen vid 06.00 i min famn men vaknade ige vid 07.00 likadant så så tog tempen på henne, men febern hade inte försvunnit eller gått ner nått utan den hande stigit ännu me, så jag ringde 1177 sjukvårdsupplysningen,, faan va dom är bra att ha!!!! Dom sa att det kan va öronen för det är vanligt på småbarn när dom är förkylda och så..
Så har nu ringt BVC får se när dom ringer upp.. För Tuwa bara gråter och gråter och skriker så fort man rör henne eller hon kommer ner för långt med huvudet... Hoppas verkligen dom ringer SNART..

Så denna dag ska vi inte göra mycket,, Ge all vår uppmärksamhet och kärlek till våran underbara dotter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0