Trevlig Onsdag

Jag dagen började med ett BVC besök kl.11 och det slutade bra inget fel på min illa tjeja, hon följer sin kurva precis som hon ska.. Hihihihi

Hon väger vid 6 månader

9600 g och är 65,5 cm lång... Inte illa!!!! =)

sen tog vi eftermiddagen hos Fia, Ellioth och Mange skit trevligt... Jag vart bjuden på Tacosallad skit gott, TACK så hemskt mycket för det.. Sen så fikade vi med kaffe och kladdkaka.. mmmmm gott... =) eller hur fia??? :D
Och sedan vart det en promenad ner till färgservice i det fina höstvädret.. Fia och Mange har köpt lgh i Johannelund så dom kollar kakel, klinkers och tapeter och lite mer. Och dom hittade en del..Skoj!!!!

Sen på väg tillbaka hem till dom så stannade vi och lekte lite vid lekparken och bilderna talar för sig själva... *ler*

Men tack Fia, mange och Ellioth för en super trevlig dag

Finns lite bilder från dagen på denna blogg;  fiuten.blogspot.com












Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken liten tjockis! Vi var också på bvc idag, Selma väger nu in på 10,3 kg!!! Men som sagt: många veck ska det va!

2008-09-24 @ 20:20:08
URL: http://fridaochpricken.blogspot.com
Postat av: Sofia

fia för fasen...vad är det där för bilder, haha? jag skäms:) tack själv, dkittrevligt. imorgon leker vi i lekparkerna i tallboda då ;)

2008-09-24 @ 21:12:09
URL: http://fiuten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0