TUWA 6 Månader

Jaaaaaaa,,, det är sant 6 månader IDAG!!!! Inte klokt vad tiden springer iväg... Som jag skriver varje gång sååå känns det inte länge sedan man låg på förlossningen och krysta och längtade efter att få se sitt älskade barn..Och det är verkligen det bästa som har hänt mig..Det är värt alla besvär, all värk och alla dessa toabesök och allt skit som man får gå igenom under graviditeten..För allt detta så får man ett underverk, som kommer betyda allt för en... Jag tror inte att man förstår hur mycket ens barn betyder för en förens man har fått egna.. Eller vad säger ni??

Men nu är iaf  VÅRAN lilla PRINSSESA 6 Månader gammal och på klockslaget 18.46 så blir hon grattulerad och pussad på som vanligt på sin månads dag!! Likadant varje månad!!!

Till min dotter


Du kom som en sol,
fick min morgon att vakna
och blommorna att blomma

Du sprider sådan värme,
ser saker med humor,
och lockar mig till skratt

Du är en klokar del utav mig,
ser livet så klart
när jag vandrar blind

Genom dig
har jag funnit mig själv,
och vägen till mitt hjärta

Jag är så lycklig
att just du valde mig
som din mamma

Du är
min ledstjärna
i
livet


Grattis Snuttan på din 6 månaders dag
Vi älskar dig så enormt mycket
Pussar & Kramar
Mamma & Pappa



Kommentarer
Postat av: jennie

Hälsa till tuwa o gratta henne på hennes stora dag!



Håller med dig! det är verkligen underbart med dom små liven=)

2008-09-21 @ 00:07:04
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Mormor

ÅÅÅÅÅÅ GRATTIS mormors guldklimp, tänk vad tiden går 6 mån i dag...<3<3 älskar dej gumman

2008-09-21 @ 00:14:45
Postat av: Ellioth

Grattis bruden! Snygg du var på kortet :) Kram från Ellioth

2008-09-21 @ 11:20:03
URL: http://fiuten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0