Promenix

Nu har vi precis kommit in från en promenix efter lunchen.. Till Lunch blev det potatisbullar heter det va?? Fast dessa va trekantiga från felix... Har aldrig tyckt om det förrut men idag va det riktigt gott må ja säga.. Tuwa gillar det så hon åt.. :)

Posten kom och jag hade fått mitt paket från pippilotta där ja beställt en ny snuttefilt till Tuttis så hon kan ha den på dagis hela tiden.. För det är lätt hänt att glömma den på morgonen så det va det bästa tyckte vi och så hade ja ju beställt ett fleecefodrat regnställ från Didriksson ja skulle ju ha färgen orchid dots men den va slut i hennes storlek tyvärr så ja fick ta rosa kamo.. Men men Den va snygg den me även att ja är lite emot kamo.. Så den ska till dagis på måndag me.. :)

Nu kollar Tuwis på Pippi Långstrump en lite stund så ska vi ut och busa efter mellis igen..

Vad gör du en fredag som denna??



Snuttefilten



regnsstället

Kom på en sak att ja måste beställa en sydväst till snuttisen me.. :) Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0