Trötter... Zzzzz

Japp idag är ja riktigt trött även att natten har vart underbar... Tuwa somnade igår vid halv 8 som vanligt och vaknade inte en gång under tiden vi va vakna och inte en gång på hela natten.. Alltså så va hon duktigt och sov hela natten...
Ja började vid 9.00 idag men Tuwis började 8 på dagis så ja vaknade vid 6 som vanligt men ingen Tuwis va vaken, somnade om vaknade igen vid 6.45 men det va tyst även denna gång vid 7.00  så tänkte att snart måste ja  väcka henne men helst vill ja ju inte det när hon för en gång skulle sov så gott i sin egna säng.. :) Men ja hann knappt tänka det så va det nån som ropade Mamma.. Mogge hämtade henne så låg vi och myste en stund..Men hon ville inte mysa några längre stunder så det va bara att gå upp och göra frukost... Ja va vrål hungrig som vanligt men inte Tuwa fick inte i henne nån frukost... Men hon ville ha en banan så hon åt upp 1 ½ banan.. Skönt och veta att hon fick i sig nått iaf...

På dagis va det tydligen kort med folk, till mig sa dom igår att dom skulle va ute med en gång på morgonen så ja pälsade på henne regnkläderna och gummistövlar för det regnade men väl framme på dagis så skulle dom va inne... :( Men Men Tuwis grät redan då ja kläde av henne... Ja fick bita mig i läppen.. Och hon grät och grät.. Bytte framn mellan mig & Mogge... Och skrek.. Den kom en av fröknarna och tog henne och så fort vi fick hon inte såg oss längre så vart det tyst,, Skönt och vet...

Ja och i skolan har det vart en lååång dag.. Började dagen med MSK= Människan Socialt och Kulturellt.. mellan 9-11 sen vart det lunch och på lunchen så jobbade vi oxå med vårat grupp arbete i VoS = Vård och Omsorg.. Vi ska nämligen redovisa det imorrn.. Kl.13 så va det data lektion, ja skulle ju validera datan, eller iaf försöka så ja gjorde Examinationen.. Och klarade det galant och fick VG... Jippi för mig.. fortsätter det så här bra så blir ja glad.. :) Så nu har ja ingen data toppen bra så bara att ändra dagis schemat me efter mitt schema.. Går nämligen inte nån dag längre än till 12 om det inte är nått speciellt och det händer då och då.. :)

Vart lite shoppng idag me innan hemgång, lite underkläder, en klocka till mig och ett par byxor till Tuis kommer bild på på klockan och byxorna imorrn

Nää nu ska ja slappa och varva ner..

Imorrn skolan 9-15
och fredag så firar jag och baby 7 år ihop.. :)


Ha en toppen onsdagskväll





Kommentarer
Postat av: maria

grattias på eran dag idag,, :)

har ångest för att ja inte har hämtat sakerna men du kanske vill ta med dom på söndag,, så får du pengar då.. det har ju varit lite mycket just nu :)



kram kram

2009-08-28 @ 09:19:33
URL: http://nyllat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0