1 December

Jaaa vad tiden springer, det skriver ja i alla inlägg va,, Men ja tycker verkligen det... Känns inte som ja hinner me.. Shit!! Tuwa växer och blir mer o mer självständig och lär sig nya saker och ord varje dag.. Men hon kommer alltid va mammas lilla tjeja.. :) hihih Skolan har redan första termin gått, och jag är sååååå nöjd VG i allt får se vad ja får i Medicin kursen me slutar ju på Måndag med prov som ja ska plugga till nu... Ja och Mogge har redan vart ihop i lite över 7 år förlovade i 3 vi har bott i Tallbida i 1,5 år snart.. Allt bara rusar förbi.. Måste lära mig att ta vara på alla dagar.. Dröjer väl inte länga innan man fyller 60.. hahahah Nää skämt o sido.. Så fort hoppas ja inte det går,,,

Ja första december natten har vart underbar, Tuwa sover verkligen hela nätter nu, vaknar inte än enda gång.. idag sov hon exakt 12 h. inte illa va.. :)Sen så låg hon och ja och mös i sängen.. Tittade på bompa lite.. Sen va det dag att öpnna adventskalendern hon fick en av mamma/mormor i söndags...
Hon va spänd när ja tog ner den, och hon fick sj öppna luckan med bara lite hjälp, när hon såg att de va nått innuti så vart hon lite snopen men plockade ut den tittade på den och sedan stoppade den i munnen, men hon sa inget.. Va tyst en låång stund sedan kom det.. Mmmm.. :) Sötis.. Och hon förstod verkligen att hon inte kunde få mer utan imorgon får hon nästa.. :) Klock liten dotter ja har..

Kl : 9 va hon på dagis med full utrustning, det va fruktstund när vi kom, hon satte sig snabbt och åt lite päron och banan.. Ska hämta henne efter sovningen.. 13.30.. Sen får vi se vad  hon o ja hittar på.. I em måste vi åka och handla, det ekar lite i frysen.. :) hihi Tänkte vi skulle ge Coop Extra upp vid Duvkullen en chans.. Har handlat där en gång tidigare.. Lite rörigt och trångt tycker ja det e.. Men kanske billigare, vi får se.. :)

Nää nu ska ja ta min kaffe kopp och alla skolsaker och sätta mig och plugga lite...
Ha en bra Tisdag..

pöss på er

 

Visst e hon helt underbar...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0