30:e December

Ja redan den näst sista december, vad tiden springer iväg,, Shit alltså.. :) Snart fyller till och med min sessa 2 år... Herregud vart tar tiden vägen igentligen..

Detta år har väl istort sätt inte vart ett bra år, har hänt massa tråkigheter, sådant som man inte vill ska hända.. Ett jobbigt och tufft år om man säger så... Det som lyser upp tillvaron är ju våran prinsessa som gör alla dagar underbara...

Nu har vi precis ätit frukost, magen känns fortfarande ok, men är lite nervös för ett nytt återfall.. Men hoppas denna kortison kur funkar lika bra som sist.. Håll tummarna för mig..

Idag tänkte vi ge oss ut på en lugn mellandagsrea shopping, ja känner mig så pigg så ja försöker.. Men inget stressande.. Jag vet vart jag vill gå in och kommer inte gå in någon annanstans....
Vi ska även köpa lite nyårsraketer tills imorgon.. :)

Tuwis skrutten sitter just nu och tittar på Tingeling och vi ska göra iordning oss.. Men som sagt inget stress här för det orkar ja inte me kan ja lova...

Idag lyser solen det är -15 grader ut, Brr kan ja lova så tur att man fick nya vinter skor i julklapp.. :)

Idag har Tuwa sa sagt det man verkligen längtar tills dom ska säga, ja frågade om hon kunde säga Älska.. Hon sa det, sen kom det, Älskar mamma.. och sa även pappa.. :) Helt underbart.. Hon e så duktig våran sessa, snappar upp nya olika ord varje dag... Man kan verkligen tro att hon e äldre än vad hon e.. En perfekt liten tös.. Så klart hon e ju en Kjellberg.. ;) Eller hur Madde.. ;)?

Igår fick ja även nya H&M katalogen för vår/sommar 2010 och shit vad barn kläder det fanns, ååå så underbart fina.. Kan bli att man beställer lite till våren.. :) Till och me Mogge gillade en del.. Toppen..:)

Näää ska väl göra iordning mig nu..
Ha en toppen dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0