Måndag

Jaha åter måndag igen, i morse fick vi sova lite iaf..tuwis vaknade kl 6 len mogge bar in henne till oss och hon somnade om utan problem och väckte oss sen vid ca kl. 8 underbart..men ja va inte så jätte ut vilad för ja har legat lure halv vakenhela natten för jag gaf vart lite orolig för att tuwis ska ramla ut sängen ..hon sov ju för första gången iden inatt..men deg har gått bra...skönt!! Idag har det inte hänt så mycket,en riktigt slappar dag..frulle bus, plocka iordning i och,mogge va på gärstad och slände en hel del från våranklädkammar rensning igår ..och medans han gjorde det tvättade ja o plocka ihop allt vi skulle skänka till hjärta till hjärta...skönt o bli av med sådant... :) när mogge kom tillbaka va det dax för lunch sedan gjorde vi iordning oss för att åka till maxi gör att göra våran vanliga vecko handling.. Nu på eftermiddag /kvällen så har ja vart uteo övningskört och sedan har fiuten vart här,åkte nyss hem!trevligt! Imorrn händer väl inget annorlunda mogge ska till stan o handla en klappis till mig.. :) spännande..för mig o tuwis lutar det åt att gå ut o busa i snön...myys! Men nu säger vi nattis//pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0