Massage

Redan tisdag,Shit hela december har verkligen rusat förbi...hur mat man hunnit me,eller har man igentligen gjort det?tror knappast det...dagen fick börja med att ja fick lugga kvar i sängen en stund..min sjukdom håller. Full rulle just nu,lagom till jul i allt ..så har legat inatt o haft smärta men även i ryggen..smärtan i ryggen kom akut i natt ..imorse kunde ja knappt röra mig..då efter en tuff natt så lät min fina man mig få vila k 1h extra.. guld värt ..lagom när ha somnat ljupt i natt så vaknade ja av att mogge klappade på mig,då står Tuwis vid våran säng kant och inspekterar... :) hihi man blir lite snopen när ens barn står brevis än..skoj!!då va klockan 6 men hon somnade om i min famn fram till 8 ...duktig tjej..kl:10 drig mogge in till stan, han skulle handla julklapp till mig...:) han ca inte hemma förena 13.45 sedan...massa folk..medans gmhan va borta så ringde ha till P.A.U.S.E och bokade tid för en massage redan på em och tack gode Gud så fanns fet tid kl;16,. Ja och tuwis va även ute och gick i 50 min efter lunchen skönt i detta vinter land...efter min massage åkte vi en sväng till Ikea för att ingandla en lampa till Tuwis rum..hittade en jätte fin stjärna som sitter fäst på vägen med en ljus slinga bakom..en stor vägg lampa..och det vart sååå himla bra på väggen i hennes rum över sängen ..skit nöjd!!! Imorrn så ska vi en sväng till mogges far och fira jul äta lite och så och efter det ska vi till nettan och Annie på våran årliga uppesittarkväll...alltid lika trevligt måste bara köpa bingolotter me..har glömt det nu 3 dagar i rad...men nu e det sängen hoppas man får sova inatt ordentligt ...Sov gott och dröm sött //pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0