Mycket bättre

Ja ligger fortfarande inlagd på sjukhus..bloggade inte igår för ja mådde åt helvete om man får svära..låg typ o skrek i perioder ..fick regelbundet smärtstillande och även nått mot illamåendet..lyckades sova då i då på dagen..ca på röntgen kl.9 igår morse ..det visade inga förstorade tarmar lr tarmvred och det va skönt..läkaren va hos mig strax innan lunch då han bestämde att vi skulle på börja en ny kortidon kur samma som ja åt sist..så blir ja mer svullen så vet in vad det beror på.. Pappa,gun och tuwis va här en stund på fm igår ,dom tig henne så mogge kunde få sova lite efter lördags natten då han i pappa va me mig på us fram till halv sex på morgonen ..sen på em så kom mogge,tuwis och gun upp..pappa va tvungen att jobba ..det e då jobbigt att säga hejdå till tuwis..hon blir så himla ledsen och ja me..det e fruktansvärt jobbigt !!!! Men idag mår ja mycket bättre inget ont i magen, jag har vart uppe i ätit frukost.väntar nu på att läkaren ska komma...hej från mig så länge Tack alla ni som bryr er,ni e guld värda det värmer att nan har så många underbara vänner/puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lider med dig. Din fysiska smärta och sedan behöva vara ifrån Tuwa. Hoppas du blir bra snart! Kram!

2009-12-28 @ 14:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0