Tuwa första lucia tåg

Ja imorrn e det tuwa första Lucia tåg,nu inser man verkligen hur stor hon håller på att bli..mammas stora tjeja..imellan åt så känns hon även äldre än vad hon e..för hon kan så mycket,hon pratar så himla mycket..hon pratar ju 4-5 ords meningar utan problem..hon lär sig nya saker och ord varje dag...hon förstår verkligen vad man säger nu,man kan föra en konversation me henne..det e så roligt att se och få va med om .. Idag när Fia ,elllioth o elton va här så klappade hon elton på rumpan när han skrek lite,hon kommer bli en mycket bra stora syster en vacker dag..mammas finaste tjeja... Ja dom saft Lucia imorrn,kläderna är nerpackade o klara..ska bli skoj o gåse detta och va en stolt mamma till en underbar tös,ja e iof alltid stolt över min dotter.. Det kommer bli så skoj,vetonte om ja ska ladda filmkameran eller om det räcker me digital kameran,kan ju filma me den me..hmmm. Ja ni vi får sehur det blir...och även se hur snuttan reagerar när hon får se mig i morfar i publiken vid Lucia framträdandet..hon kanske bara springer till oss ,det vet man ju aldrig ..spännande.ja längtar... Nää ligger i sängen o bloggar från mobilen,Karl snarkar kanske bäst att slå igen mina blå me...:) sov gott o dröm sött allihoppa//puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0