Dan innan dagen.. :)

Idag känns det som om det vore en måndag.. Mogge åkte iväg tidigt imorse för att vaxa bilen... Bra väder för att göra det i va!!??? Ja Ja vi får väl se hur den ser ut senare..

Jag och Tuwa sitter i sängen och tittar på TV: Svampbob fyrkant... Tuwis sitter så snällt och bara tittar... Såå himla go.. :) 
Snart dax för frukost, magen kurrar som aldrig förr..

Igår kväll så började min mage igen, vi hade köpt lite godis och jag hade ju glömt redan att ja skulle äta helt laktos fritt nu i 1-2 veckor för att se om det är det som är felet med min mage... Ja åt en center bit och 5 st LincMilk från cloetta, vet ni vilka ja menar?? Och det va som att trycka på en knapp kan ja lova.. Den va toaletten mitt hem resten av kvällen... Det måste va det som är problemet.. Jag hade ätit helt laktos fritt hela dagen och mått bra i magen sen så gör ja bort mig och det får sota för ordentligt.. Den smärtan i magen är inte och leka med ska ni veta... Usch.. Men nu vet ja iag att ja är även jätte känslig mot choklad, inget skoj för ja älskar chocklad... Och hur lätt kommer det bli i dalarna att äta helt laktos frit,,, Ja måste fr ja vet hur dåligt ja mår när jag får i mig minsta lilla.. Vill inte utsätta mig för det igen... Önskar inte ens min värsta fiende detta,,, Har ja några vill säga.. :) hhihi Nää tror inte det eller,,, Hmmm!!!!!! :/

Jaha vad ska ja och Tuwa hitta på idag då.. :) Sådant som märks ja ska damsuga och skura iaf och packa klart allt...
Nää nu vill inte Tuwa sitta stilla längre så hon klättrade ner dax att göra frukost då..

Ha en toppen lördag

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0