Härlig Söndag

Jaha då har denna dag med passerat.. Herregud vad dagarna springer förbi..
Imorse så bestämde vi oss för att åka  till Valla, Kina Tuwas farmor följde me... Vi va där vid 11.00 ca och det va sol ute men det blåste svala vindar så imellan så fick vi sätta på Tuwa en tunn tröja..
Men ja kan säga att vi va inte ensamma direkt, men ja trodde oxå att det skulle va fler folk... Det va inte så många hästar ute i hagarna men vi matade dom, vi hälsade oxå på kaninerna och det fanns det massor av... Vi hittade ett sallads blad som vi gav Tuwa så hon kunde mata dom... Hon höll fram salladen toppa in den i buren och när kaninen tog den så vart hon nog lite snopen och rädd för hon tog snabbt bort handen.. hhiih Men man såg att hon tyckte att det va skoj och mys att de djuren... Getterna va oxå ute i hagen, som jätte små Sååå söta :)  Tuppar & Hönor fanns men dom tycker ja inte värst mycket om så dom gick vi snabbt förbi.. Gäs fanns det va en som va såå halt ena foten pekade innåt typ såg ut och göra riktigt ont.. Stackar gås... Efter vi tittat på djuren så lekte vi litei sandlådan och runt om sen vart det en glass och en promenix till Gamla Linköping där slocknade Tuwa av allt skumpande av alla kullerstenar.. hihihi

Vi skulle ju hem till Ankan, Jocke lilla Aimee men det vart inte så, Lilla Aimee hade haft en jobbig dag så vi tar det på Fredag ist och det går ju bra för oss för på söndagen sedan så åker vi.. Och säger Bye Bye..

Nehe ska kolla på filmen på Kanal 5 Hoppas att den är bra...

Ps: Ni är var va mina läsare?? Hoppas verkligen det... Är ni kvar så lämna ett avtryck så ja vet... hihihihi










Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är kvar! Kram Johanna

2009-07-05 @ 22:54:20
Postat av: Sofia

Va bra!! Det glädjer mig..!!!



Kramar

2009-07-05 @ 22:55:55
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Mamma

hehe ja jag är me kvar.. kanon in sida..

Kram på er

2009-07-06 @ 01:04:29
Postat av: Madelene

Jag är kvar! :)

2009-07-06 @ 01:48:16
Postat av: sara

Fin bloggen är :)

Hur har du gjort :p vill me, vill me

Hoppas allt är bra med dig kramar sara

2009-07-06 @ 11:58:21
URL: http://barasaraaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Sara... Va skoj att du läser.. Jag hittade en tjej Anna heter hon som har designat min blogg mot en billig peng.. Du hittar hennes sida på v-sida lite längre ner...



Annars är allt bra här, sj då?? Kramar

2009-07-06 @ 12:07:10
URL: http://karleksbarn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Sofia!



Jag är oxå kvar ;) Vad kul att träffa dig i fredags! Kram

2009-07-06 @ 17:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0