Massa bus och pussar

Ja idag har det ju regnat hela dagen,, usch vilket väder,,, Inget skoj känns som oktober eller nått sådant...
Idag vart det hemmapizza till Lunch hahah. Ba lunch va?? Men gott va det kan ja lova med mozzarella, färska champinjoner och massa mer pålägg,,, Tuwa tyckte inte att det va så där jätte gott.. Men nu för tiden så verkar hon inte tycka att nått smakar... Så hon äter inte så där jätte mycket så vi får ge henne mat och frukt oftare än vanlig för att hon inte äter som hon ska.. Men idag så fick hon dricka välling till lunch bara för att hon vägrade äta.. Och vällingen drack hon så hon fick i sig lite iaf..

Idag så åkte vi till min favvis faster Madde va där vid 17.00 sååå skoj.. Tuwa är lite reserverad för chuckis i början, Deras vovve, Världens snällaste och goaste hund kan ja lova er.. En svart labb... :) Mys vovve.. Tuwa tycker att det är lite otäckt när han skäller och kommer lite nära men efter ett tag så gick det skit bra bättre än nånsin... Vi fick mat.. mumma,, Kassler och pasta gratäng,, Och det va sååå himla gott.. Och till och me Tuwis åt massor.. Såå skönt och se..!!:) Sa det får åka hem till faste Madde och äta varje dag... hihihihihi Fick efter rätt me .. Kaffe, glass och blåbär... Tuwa vart glad när hon såg glassen komma fram.. Men blåbär va hon inte ett stort fan av.. Ja vågade inte äta för min mage satte igång och köra för fullt..Ja beskrev hur min mage är för madde för hon är laktos intolerant och hon tror att jag är det för det ja beskriver precis så blir hon me... SÅ nu ska ja ge mig på att pröva allt laktos fritt.. För ja kan int eleva så här.. Med dessa smärtor i mage och akut toa nödig... Vågar inte äta nått äta borta...

ja ja Tuwa och Philip ( min kusin) fann varann dom lekte och busa för fullt och mycket pussar vart det.. Philip är 5 år så dom är skoj i hop.. Är så himla skoj och se... Tuwa springer efter som en liten svang.. Snuttisen.. :) Dom gillar varann till 1000... Och lika så Madde gillar hon skarpt kan ja lova.. Hon sträcker armarna mot henne ger henne pussar vill att hon läser böcker osv... Super skoj.. :)

Näähe nu ska ja sätta mig i soffan och bara slappa.. Imorrn ska vi hem och títta på lilla Aimee..Ska bli super skoj..:)

Ha en toppen kväll






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0