Villervalla

Fredag idag redan, shit vad veckora springer förbi en och man hinner knappr reagera.. Sjukt.. På Måndag börjar Mogge jobba igen.. 4 veckor semester bara rusade förbi.. Och vad har man hunnit göra.. Jooo en helt underbar vecka i Dalarna, Kolmården, och sen bara tagit det lugnt och sedan Liseberg i höst..

Igår så beställde jag lite mössor till Tuwis från Villevalla, älskar verkligen deras kläder :) Kommr bild nedan på ad j beställde..

Ikväll ska vi till Maspelasa och grilla hos Mia, Jimmy och Leo.. Mys.. :)

Nää nu upp och äta frkost magen kurrar...

Bye Bye








Dom va väl fina.. ?? Eller ska oxå nu i dagarna beställa ett fleece fodrat regnställ från Didrikssons... Men färgen: Orchid Dots .. Älskar den.. :) KÖper den från UTEUNGAR



Blir att ha till dagis.. :) Kalas bra.. !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0