Biverkning?

Ja jag vet att ja har fått bierkningar från sprutan ( vaccinet ) jag tog igår.. Mot svininfluensan... Jag har sååå himla ont i armen, trött och fryser men jag har även fått väldigt ont att andas... När ja tar andetag så värker det både i bröstet och i ryggen.. Hoppas det är kortvarigt för det är jobbigt...  Jag har verkligen inte haft nån ork nu på em/kvällen.. Legat i soffan under täcket och försökt busa med Tuwis så mycket som möjligt iaf.. Men hon e oxå lite loj så mes film har det vart för hennes del, men även läsa böcker..

Nu sitter Mogge där inne och nattar henne me vällig, det skär i hjärtat när hon gråter när ja går ut, hon skriker verkligen.. Hon vill inte sova.. Även att hon e såå trött.. Lill stumpan..

Nu börjar IDOL och fredagsmys, eller blir det så mycket fredagsmys,,,?? ja ligger halv deckad och känns som ja kommer somna ganska tidigt..

Imorrn hoppas ja att ja mår bättre för ja har planer på att putsa fönsterna och storstäda i lgh.. Innnan våra gäster kommer kl 18... Familjen Ekläf/haglund men den nya medlemmen... :) Mysss...

Nää dax att ställa ifrån sig datorn och kolla IDOL...

Bye Bye...

PS: I dag skickar vi ut Eddie va??? Eller Reza!!!

http://annashundar.files.wordpress.com/2009/10/idol2009_s.jpg

 

 

http://thinkpink20.blogg.se/images/2008/godis_20164208.jpg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0