Fars Dag och Bebis Mys

Japp farsdag och allt.. Vi har vart ute i träskäng hos pappa och firat honom på hans dag... Av Mig fick han en bok med massa olika citat: Jätte fin och mysig bok tycker ja... Det är trevligt när alla är samlade.. Båda mina syskon, ja såklart min dotter och pappa & gun.. Det händer inte allt för ofta kan ja lova... Hoppas på bättring.. Efter maten så gick vi en sväng så Tuwis kunde sova.. Skönt och knalla lite.. Sen så vart det fika med tårta.. :) Mumma.. hihiih




Exempel på text ur boken:
”Pappas kärlek – det är värme en vinterdag, omtänksamhet när tiderna är hårda, uppmuntran när jag känner mig nere, en fast hand när jag känner mig orolig … allt jag någonsin kan behöva.”













Nu på sen kvällen så åkte vi en sväng till familj Eklöf / Haglund och va lite nyfikna på den nya familjemedlemmen... Såååååååå söt .. Och så lik Ellioth kan ja lova... Han sa inte mycket.. Ja höll honom och han va så liten.. Hela vägen upp till dom så pratade Tuwa om bebis.. Hela tiden sa hon Bäsis.. Och så frågar man vad Bebis heter svarar hon : Tua.. = Tuwa för er som inte förstår.. :) Gullunge... Nu när ja höll Elton så vart hon inte svartis.. hihiihi Men så söt man kan va... Och skönt att allt gick bra.. Grattis igen Mange och Fia och den stolta Storebrorn Ellioth...


Stolt Storebror håller lillebror

Skulle va me när Elton åt :)

Elton

Ursäkta kvaliten på bilderna men ja har inte bästa mobilen kan ja lova.. :)

 

 

Nu sover snuttan och ja sitter här har precis hängt lite tvätt ska se om ja kan plugga lite.. Imorrn dagis och skola igen.. men imorn är det en kort tag har bara hjärt och lung rädding... Så mellan 11-12 går ja.. Slappt va.. hahah Tuwa börjar dagis 9.45...


Näää ska se om ja kan få nått gjort.. Pöss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0