Jaha

Japp då va födelsedagen slut, jag har haft en lung och skönt dag... Inte mycket gäster..
dagen började med sovmorgon till 8.15,, Tack gummsan för det, sen vart det en mysig familje frukost..
Efter frukost så busade vi lite på Tuwis rum, sedan gick Mogge och Tuwis ut och busade jag va tvungen att städa och så kul e det inte för Tuwis att va me o städa, eller hur bättre att va ute och gunga och busa.. Så vi bestämde så.. Dom kom lagom in efter ja städat klart och duschat då lagade vi lite lunch sen så gick ja ett varv me Tuwis så hon somnade..Vi hade ju glömt en tårta så Mogge satte sig i bilen upp till affärn och köpte en glasstårta och då så när han kom tillbaka så fick ja öppna paket.... Hihihi Det va ett svart kuvert.. Och i va det ett presentkort på P.A.U.S.E med rätt mycket pengar på.. :) Väl behövligt.. Tror det blir en massage eller 2.. :D

Sen så kom pappa, gun och Robin.. och av dom fick ja pengar, kalas bra,, Vet inte ännu vad det kan bli för dessa pengar men ja behöver dock en ny mobil, men vi får se..Tuwis fick me packet av dom, en mumin body, 2 pyjamaser som ja önskat och även trä frukter som man kan dela med en liten träkniv.. Det är karborre imellan delarna, fattar ni?? Kalas bra.. Tusen Tack för det.. Hon sover nu i sin nya pyjamas.. Sitter jätte fint.. :D

Vid 18 så kom Mogges mamma och syster, då fick ja en Bingolotto lott som ja skrapar en varje dag i december ända fram till julafton och sedan en klocka som ja ska ha när ja jobbar innom vården som man kan hänga på kläderna... Tusen tack för det me..Kalas bra till jobbet sen!! :)

Måste bara säga ETT STOR TACK till alla som har SMS:at skickat på bloggen och FB... Man blir rörd att man han så många vänner som bryr sig för en sketen födelsedag.. :)Ni vet vilka ni e.. :) Puss på er

Nu ska ja ta mig ett glass rött, Tuwis sover och ja ska bara slappa.. Underbart...

Imorrn så kommer, Mamma och Leffan vet inte om petra kommer, Min syster Emelie kommer me och kanske min faster och kusse me... Skojsigt...
Hihi näää nu kommer vinet, gottit... :D

Ha en toppen kväll..

Pöss på er..

Bjuder på lite bilder på min underbara dotter bla från gårdagen och idag:

Snuttan i utsläppt hår

 

Så här ser man ut runt munen när man har bakat chocklad muffins... :)

 

Idag, mammas fining.

Tuttis i sin nya pyjamas... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0