Prov dag

Japp idag onsdag igår tisdag, vi va på IKANO skulle ju träffa bamse har ja ju tänkte men det va ingen bamse d
är.. Så inget roligt, skulle ju oxå inhandla lite nya dagis byxor till Tuwis men ja hittade bara ett par,, Från kappahl.. Familj Eklöf och Haglund va me oxå, skojsigt...Mycket snack och skratt som vanligt när man har dom runt om.. :D Älskar er.. :D ihihi
Skulle ju handla igår med det sket vi i så vi bestämde att vi skulle handla idag Onsdag ist..
Kvällen när vi kom hem så satte vi på Iggel Piggel på me pyjamas och lite mer plugg, men vi la oss tidigt runt 22.. Skönt..
Klockan ringde kl 6 imorse men tror ni ja gick upp,, icke ja låg och drog mig enda till 6.35.... Skönt.. Mogge va då kvar hemma så Tuwis hann säga bye bye..
Lämnade av Tuwis på dagis utan problem idag, skönt ,men fick springa till bussen... Väl i skolan en kopp kaffe och läsa igenom det sista innan provet..

När väl provet kom fick ja hjärn släpp, men det fixade sig ja gav mig på provet det svåra.. Och ja tror ja fixade det skapligt iaf.. Känner mig ganska nöjd... Håll tummarna att ja får et bra betyg hoppas på VG iaf.. Då e ja nöjd..

Sen vart det en lunch med min älskade karl,, på pasta resturangen som vanligt, men underbart att få ungås på tu man hand oxå imellan åt och det räcker med en lunch det kan få kärleken att spruta, ja lovar..
Det behövs för på söndag firar vi 3 års förlovning,, Shit vad fort det har gått.. Jag älskar honom, och ja vet att han älskar mig me.. :) ( bara lite sj säker) hihihihi men det ska man va..

Nu så har vi iaf vart och storhandlat, vart en proppfull kundvagn, men nr man väl kommer hem och börjar plocka upp så är det inte så mycket, vart tar allt vägen.. :) `? Köpte även en julklapp till min lille bror så nu e det avklarat.. skönt.. Bara några x antal kvar...hihihi

Sitter i soffan och tittar på arga snickarn, och ja älskar honom ... hihi är är klockren.. Tuwis sover..
Imorrn ska ja baka lite bullar ska försöka få lite större denna gång.. :) Tuwis e på dagis mellan 9-14

Näää ska krypa när min baby

Pöss på er

http://3.bp.blogspot.com/_6jgarZqMlEU/ScE-UmbFKvI/AAAAAAAAAFg/y0FWsEBYMic/s320/00000prov.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0