Snö Snö Snö

Ja idag vart det lite sovmorgon, skönt.. Tuwa sov ända till 7.30 och det händer inte allt för ofta kan ja lova... Skönt.. Mogge är ju sjukskriven så hela familjen är hemma skönt.. Vart en mys frukost med snön som faller utanför.. Myss men även att ja inte gillar detta väder.. En annan sak om snön lägger sig så man kan gå ut och leka men icke nu för nu blir det bara blött och jävligt..

Kvällen igår va toppen vi vart 10 personer ca.. Och ja tror att alla handlade nått iaf ja inhandlade 5 saker... Jätte fina lite julsaker..och en fårskinns kudde i rött som ja ska ha i soffan.. :) Toppen fint.. TACK ALLA SOM KOM.. DET VA JÄTTE SKOJ!!!!

Idag så kommer Annie & lilla Elliot på besök om en timme ca så ja ska passa på att hoppa in i duschen en snabbis innan..

Ha en toppen dag ni me..

Pössar


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Sofia!

Jag och min lilla familj planerar att flytta hem till Linköping igen framåt sommaren. När jag och Emilia var hos er i våras tyckte jag att ni bodde väldigt trevligt. Visst är det en hyresrätt ni har och med liten trädgård/uteplats? Kan du inte berätta lite mer om hyresvärd, vad det kostar, lite om området och sånt?

2009-11-05 @ 12:59:52
URL: http://lillamiraklet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0