Dåligt, men trött

Ja jag har fått lite kommenterer att det är dålig uppdatering här och det kan ja verkligen hålla med om.. Men ja måste oxå försvara mig själv lite.. Jag är och har vart såå trött.
Jag jobbade ju fredags kväll va hemma vid 22.00 sedan upp och jobba på lördag morgon mellan 7.30-16 och även söndag likadant.. Så ni kanske förstår att jag är trött och när jag väl kommer hem så vill jag umgås med min fantastiska familj.. Och pussa på min fina dotter... Inte sitta vid datorn.. Det gör ja tillräckligt iaf.. För samtidigt som jag har jobbat så har ja ju haft plugg en apu.upppgift som ska va inlämnad och klar på onsdag.. Så det sitter ja med och traglar.. Det är inte lätt men jag hoppas att det blir bra i slut ända.. Jag har oxå slut prover i VoS på fredag så det är en hel del plugg om ja säger så.. Men efter denna vecka me så hoppas ja att det lugnar ner sig lite iaf..

http://www.kristdemokraterna.se/VarPolitik/VaraViktigasteOmraden/~/media/EC6015726EAB46BDBAA2784400DFCCE5.ashx

 

Idag är Tuwis på dagis mellan 9-13 så ja ska snart hämta henne tänkte ja ska hinne slappna av lite innan... Eftermiddagen vet jag inte hur den kommer se ut innan pappa mogge kommer hem.. Men sen då så ska vi åka och handla våran dagliga veckohandling.. :) Och sedan hem och göra mat.. Nån som har förslag på vad an kan äta idag??? För min hjärna står still.. :)

Måste skryta lite me Tuwa pratar ju mer och mer nu för varje dag dom ord hon lärt sig nu är :

- Måla

- Robin (morbror) Hon säger Bin.. Som ja sa när ja va liten

- Två

- Man frågar vad hon heter, säge hon Tua.. = Tuwa

- Hon säger 4 ords meningar imellan åt men mest 3 ords meningar...

Imorse när vi gick till dagis sa hon: Ä Bin Mamma? = Är Robin Mamma?

Man blir sååå himla stolt hon är ju bara 1,5 år och redan kan sååå mycket, Stola föräldrar kan ja lova... :)

Näää dax att vila lite.. Ha det toppen

 

PS: KOM IHÅG ATT DEN 4:e NOVEMBER ÄR DET INREDNINGSPARTY HEMMA HOS MIG KL: 18.30

VILL NI KOMMA LÄMNA EN KOMENTAR..

http://4.bp.blogspot.com/_iFElyMJzwXc/SjlkN-6lGlI/AAAAAAAAA68/_megjXx8qfg/s400/0CD1AAA4B38A5A308CD691D3A2A98513.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0