Godmorgon

Ja så här tidigt brukar inte ja blogga men ja hade 2 minuter till övers.. :)

Ja idag är det BVC som gäller 1,5 års kontroll en månad försent och spruta.. :( Tur att Mogge ska me för ja är ju sååå sprut rädd även att ja borde va van nu efter alla sprutor och skit ja har fått för magen.. Men icke... Men ja kanske inte går ut idag.. Vi får se hur det blir.. Efter BVC så ska vi möta upp Lina och hennes lilla Theo ska bli såå skoj och äntligen träffa dom och se det lilla underverket och Ankan och sötisen Aimee ska me.. Sååå himla skoj ... :) Kanske blir en lunch vi får se.. :D

I eftermiddag så ska vi till Tuwas dagis på höst fika, myys.. Skoj..


Näää nu kallar Tuwa bussen går snart...

http://www.skola.jonkoping.se/images/18.17ebf16e114dad55939800027927/ugglan.gif

 

Ha en bra torsdag

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är ledsen att jag inte följde med... men denna dag är fortfarande inte riktigt startad känns det som ;)



Hoppas på att vi får sova bättre i natt.

Kanske vi kan ses någon dag nästa vecka?? Kramar

2009-10-22 @ 17:21:27
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0