Inredningsparty

Halla Alla Där Ute

Nu ska jag ha ett INREDNINGSPARTY igen tänkte jag.Hade ett i höstas.. Ja visste inte riktigt vad det handlade om vad det va för produkter osv. Men det visade sig att det va BRA produkter till ett MYCKET VETTIGT PRIS... Och det gillar vi ju alla.. När det är BRA PRISER, eller hur?

Nu har Julkatalogen kommit med men oxå nya höstkatalogen..
Det finns såå mycket fint..

Så den:

4 November
Klockan : 18.00
Hemma hos mig


Vill ni komma så lämna en kommentar så vet ja..

Det kommer bli en rolig kväll med mycket shopping, iaf för min del.. :P hihihi









Men ni kan ju själva gå in på hemsidan och kolla

Livingandroom




Kommentarer
Postat av: maria

hello, jo allt bra.. det börjar ju reda upp sig iallt kaos här i huset..tack för 'lånet' av din karl :) kommer gärna om ja inte är och föder ler

bamse kramar på er



det är ju smyckes party hos mig den 6dec kl 17 sen me..

2009-10-21 @ 22:02:51
URL: http://nyllat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0