Vilken Natt...

Natten har vart sååååå LÅÅÅÅÅÅÅNG... Jag och Mogge satt och nickade i soffan redan vid 22.00 tiden, då stängde vi av tv:n och gick in och la oss ist och satte på tv:n i sovrummet. Men ögonen föll ihopp ganska omgående iaf.. :) Kl. 00.00 så vaknade prinsessan för första gången.. Vi lyckades söva om henne men kl 01.00 började hon igen.. Vi försökte söva henne i sin egna säng en låååång stund men det gick inte.. mogge tog då över henne till oss.. Men hon skulle inte sova, hon hade bestämt sig.. Hon log och bubblade, högs och skrek och skrattade.. Ropade på både mig och Mogge... Busa med shiva.. Ja säg nått hon inte gjorde.. Och vi gjorde att för att få henne och sova.. Till slut slog kl.03.00 och vi gick in me henne till sitt rum så hon fick ligga där och bubbla och leka om det va det hon skulle göra.. Men det va lika dant där.. Och tjöt sig till söms till slut.. Men hon sov bara ca 1 h i stöten.. Kl. 05.00 så somnade hon ÄNTLIGEN då hade ja suttit i hennes rum i 40 min och försökt.. Mogge skulle ju upp och jobba kl. 6.. Som sagt 5 somnade hon men vaknade igen kl. 7.. Mogge försov sig tyvärr, men han slängde på sig kläderna och åkte iväg.. Ja och Tuwa log i sängen i ca 20 min ja försökte söva om henne men det va omöjligt.. Så upp och äta frukost och busa..

Ha nu vart och lämnat snuttan på dagis, inga problem.. Bye Bye och Pussen är vikitig... :) Idag jobbar ja 14.30-21.00 segt när man inte har sovit nått men men så är det... Hoppas bara ja kan somna sabbt när ja kommer hem senare sen..

Så här fin va Tuwis när hon gick till dagis imorse.. :) Mammas finaste tjeja...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0