Lördag och Marken

Japp lördagen började tidigt kan ja lova.. 6.20 så skulle Tuwa kolla bumpa och busa i sängen.. Hon bara ställer sig upp och slänger sig ner och skiter i att titta vart hon slår ner rumpan.. Imorse va det i mitt ansikte och på min mage... Inte gött när man är såå kissnödig kan ja lova er.,... :) hihi men men lika mysigt iaf hon e ju på gott humör...

Det vart en slapp förmiddag jag städade lite och Tuwis och Mogge myste framför tv med Pippi som Tuwis har blivit överförtjust i... Sen vart det lunch.. Jag gjorde pasta och efen pasta sås med bacon och parika.. Mumma va det.. efter lunch så sov Tuwis och sedan kom pappa & gun och hämtade mig och Tuwis för i ville åka på Borensbeg marken och Mogge ville inte me.. Så han vart hemma och vi åkte.. Det va en del folk kan ja lova.. Men lika mysigt tycker ja det är iaf... Vi köpte inte så mycket eller jag köpte inget.. Pappa köpte strumper, gun köpte ett halsband och dom köpte en pippi kudde till Tuwis och 3 st t-shirtar 1 med Nasse på och 2 st med Hello Kitty den ena va röd och en svart hellokitty djälvul och den ena rosa och ängel hellokitty typ.. Svårt och förklara men dom va jätte fina.. :) Tusen tack.. Hon e inget bortskämd ja lovar... :) hihihihi Sen så köpte dom såklart kockos bollar.. Som vi sedan åkte hem och fikade på... Mumma va det och sen vart det en snabbis till maxi me .. Mjölken va slut och va tvungen att köpa tvättmedel... :) hihihi

Och nu ska vi mysa ner i soffan med lite godig och cola och kolla på film The Wrestler...Hoppas på att den är bra...

Ha en toppen lördags kväll..

Pössar

 

Dessa två sötisar va det på varsin t-shirt

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Hej vännen! Länge sen nu:( hoppas allt är bra med er? Snart är det ladies night ska bli kul:) Skulle vara roligt om vi kunde ses nån dag innan med!? Puss o kram

2009-09-07 @ 10:42:08
Postat av: Ida

Hej! Jag undrar vart du har hittat Hello Kitty trycken? Dom är otroligt söta=). Du har en väldigt söt dotter också=)

2009-09-12 @ 08:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0