Onsdag em/kväll

Ja dagen blev kväll idag me, Mogge kom och hämtade mig på jobet vid 13.30 fick gå hem tidigare, det hänger ju inte ja läpp för...
Jag och mogge åkte till stan och bytte skjortan ja köpte igår (andra gången) tror nog min karl är mindre än vad han är.. Men vilken tur vi hade då, fanns bara en kvar i rätt stl.. Hihihi Så nu är kläder klart för Mogges del till blivande Storms bröllop den 15 :e Maj..
Vi va även inne på dressman och köpte en sååå snygg tröja till mogge, ska nog in och hitta en likadan till fast vit.. :D Han trivdes så bra iden och han vart rikgit snygg.. :P

Vi hämtade Tuwis på dagis vid 14.30, dom satt och åt mellis, korv med bröd,,, Och någon som vart glad va våran tjeja, hon hoppade i stolen.. hihihih Hon skulle springa runt och visa allt för oss. Dom hade målat spöken idag.. Dom har spöket laban tema på dagis.. Så egna spöken hade dom gjort!!! Jätte fina!! :D

Em har det inte hänt så mycket, Mogge har vart och klippt sig och vart fin, medans Mogge va borta så passa jag och Tuwis på att baka lite,, Det vart kladdmuffins, riktigt goda.. :D hihihi
Jag sövde mitt hjärta idag, hon somnade gott tryckt mot mig till Madicken, mys!! Helt underbart att umgås me henne..!!!! Kärleken till ens barn är starkt kan ja lova,,, Skulle nått hända henne så vet ja inte vad ja skulle ta mig till.. Hon och Mogge är mitt allt.. Skulle dö för dom!!! MIN FAMILJ!!!! Nu och För alltid!!

http://www.arla.se/upload/Puffbilder/Stora%20420_170/hjarta.jpg

 

Imorrn torsdag redan, denna vecka har bara sprungit iväg.. Jobb imorn igen mellan 12.30-21.15 min lärare kommer till jobbet imorrn för halvägt utvärdering.. Jag är inte nervös, ja vet vad dom tycker om mig och det känns bra.. Det jag är lite nervös för är alla dessa uppgifter vi har att göra tills den 10:e maj.. 4 st!! Vet inte när ja ska hinna detta.. har iof suttit i 40 min idag, fick lite gjort men mycket är kvar mycket som är klurigt och svårt.. Men ja hoppas ja kommer klara det!! Håll tummarna... :D

 

Nää ska kolla draknästet nu..

Ha en bra onsdags kväll missa inte fuskbyggarna.. :D

http://lillakakan.files.wordpress.com/2008/02/kladdmuffins.jpg

bild tagen från googel..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0