Sövt lillsnuttan.. :D

Ja idag vart det ett kort pass på jobbet ( praktiken) skönt va det.. Men lite väl kort.. Man hann ju knappt dit så skulle man hem.. Och vi va ju tre personal me om ja får räknas så allt gick ju så fort..

Mogge & Tuwis kom och hämtade mig för ja slutade ju 20.00 så Mogge höll Tuttis uppe för min skull... Hon e ju ledig imorrn så det gör inte så mycket..
Hon vart så glad när ja hoppade in i bilen, satt och sjöng hela vägen hem, underbart att möta en glas och fin dotter i bilden även att det är över läggdax..
Väl hemma så ville hon ju busa med mig, vi busade en liten stund och läste lite böcker innan det va läggdax..

Ja sövde henne idag, har ju vart borta 2 dagar/kväller så det va mysigt och få söva henne, tror ja både ja och Tuwis gillade skarpt.. :D Hon ville ju inte somna heller, skulle bara ligga och pussas och kramas med mig,, Ligga och prata och känna på mig i ansiktet... Mammas tjeja.. :D Shit vad ja älskar henne... Kärleken till sina barn är obeskrivlig kan ja lova.. Vet att det inte är första gången ja skriver detta men ja tror inte man fattar hur mycket ens barn betyder för en förens man får egna.. Eller inte jag gjorde inte det iaf...

Imorrn är det jobb igen, jag börjar 6.45 och slutar 14.45 tidigt, ska ta bussen hemmifrån vid kl. 6.00 får komma in lite senare... Mina handläggare på praktiken är toppen.. :D
Sedan kommer mogge & Tuwis och hämtar mig, och det e fredag och det menas fredags mys på högnivå.. Så vi ska göra hemmagjorda hamburgare mumma, lite gotte kanske och hoppas det går nått bra på tv:n eller kanske hyra en film , ja vi får se.. :D
Lördag ska vi till Lina och fira henna hon fyller 25 år... Skoj. Tina och magen kommer, Jenny och Joline kommer och ja och Tuwa som ja vet om iaf.. :D Kommer bli trevligt smörgåstårta inte illa.. :D

Nää ska umgås lite med min blivande man...

PS: Bröllopet är i full planering, ja har bestämt mig för klänning, Mogges kläder är klara eller inte beställda men vi vet vad han ska ha, Annies klänning är kvar att hitta även Tuwis, Budgeten är klar helt och hållet, vi vet exakt hur vi vill att våran speciella dag ska va och se ut.. Och vi lääääängtar kan ja lova er.. :D

Nää pöss på er

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Lindsey

Vilka fina bilder på er!!

2010-04-10 @ 14:04:32
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Läser din blogg ibland. Kul att hänga med i andra småbarnsföräldras liv =)

Sett att du ska gifta dig, grattis. Är den roligaste dagen i livet. Skulle sätta barn som den största.

Jag har en ljusrosa tärnklänning som min tärna hade på mtt bröllop om du är intresserad?! Den är lång och utan axelband, bara att höra av dig i såfall. Vet inte vad du tänkt ha för färger med vi hade ljusrosa och mörk brunt som tema på vårat.

Självklart kan du få se bilder på den om du skulle vara intresserad!?

2010-04-11 @ 11:59:48
URL: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0